viernes, 13 de agosto de 2010

Social Media, SEO i Analítica Web

No conec a Xavier Colomés personalment, però em vaig tornar lector del seu blog Top-Rankin (http://www.top-rankin.com/) a través de la meva núvia que treballa en el mateix grup d'empreses.

Xavier escriu d'una manera molt lleugera sobre temes com social media, SEO y analítica web, ell mateix ens comenta que “Top-Rankin és un blog de Social Media distint”. Jo ho recomano, és molt revelador.

De fet és un tema que m'interessa cada dia més, segur que aquest sector va a créixer i evolucionar d'una manera absurda. És curiós per que ja hi ha una gran demanda per professionals per a una activitat que encara guanya forma, les empreses encara busquen (les quals ja comencessin a buscar) com es posicionar corporativament en aquest nou front.

No hay comentarios:

Publicar un comentario